מדיניות החזרות

האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

- לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

- כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, ללא שימוש או לא בשימוש, עם תגים, באריזתו המקורית. תצטרך גם את הקבלה או הוכחת הרכישה.

- להתחלת החזרה ניתן לפנות אלינו במייל info@frontline360.co.il

- שימו לב כי יש לשלוח החזרות לכתובת הבאה: פלטין נפתלי 6, ראשון לציון. עם זאת, לא יתקבלו פריטים שנשלחו אלינו בחזרה ללא בקשת החזרה תחילה.

- אתה תמיד יכול לפנות אלינו בכל שאלה להחזרה בכתובת info@frontline360.co.il

- על מנת למנוע אי נעימות, אנא בדוק את ההזמנה שלך עם קבלתה, ופנה אלינו מיד אם הפריט פגום, או אם קיבלת את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.